[Greeklug] The New PCLinusOS Hardware Database - Λίστα με Hardware που παίζει σε PCLinux OS

Stathis diamond_gr στο freemail.gr
Σαβ 7 Νοε 2009 13:27:08 EET

Έχω ξεκινήσει ήδη κάτι στο http://forum.greeklug.gr/viewtopic.php?f=17&t=98

Έχω κάνει το αρχικό post με μερικές οδηγίες.
Μετά έχω προσθέσει τις δικές μου συσκευές. Όταν έχω κάποια νέα που
δουλεύει, δεν προσθέτω νέο post αλλά κάνω επεξεργασία το υπάρχον.
Πιστεύω όμως θα ήταν καλύτερα να κάνουμε μια κατηγοριοποίηση ανα συσκευή
(όπως κάνουν οι τύποι στη σελίδα). Δεν ξέρω με ποιο τρόπο μπορώ να κάνω
κάτι τέτοιο διότι δεν έχω τις γνώσεις.
Αν επιχειρήσουμε κάτι τέτοιο, πρέπει να αναφέρουμε για όσες περισσότερες
διανομές μπορούμε.

O/H Tsabolov Sergey έγραψε: