[Greeklug] Φιλοξενία το Puppel 4.3.1.

Stathis diamond_gr στο freemail.gr
Δευ 2 Νοε 2009 23:18:31 EET

Μια μικρή προσθήκη. Το βρήκα σε κάποιο φόρουμ (νομίζω είναι από τα
παιδιά που το αναπτύσσουν).
**ubuntu debian ή ότι άλλο με το puppel.

το καλύτερο είναι να κάνεις ένα partition -όχι μεγάλο, 2-3 gb θα είναι
υπεραρκετά.

αποσυμπιέζεις (με δεξί κλικ από την διανομή σου) το iso τού puppy καί τα
αρχεία πού θα πάρεις τα ρίχνεις σε έναν φάκελο σε εκείνο το partition
πού θα το ονομάσεις puppy ή όπως θες (απλά γιά να μην είναι σκόρπια μέσα
στο partition).

ανοίγεις σαν root το */boot/grub/menu.lst* της διανομής σου καί
προσθέτεις μία εγγραφή σαν

*Code*
title puppel 420
rootnoverify (hd0,0)
kernel /puppel_420/vmlinuz root=/dev/ram0 pmedia=hd0,0
initrd /puppel_420/initrd.gz

(αυτή είναι η δικιά μου. αλλάζεις το /puppel_420/ με ότι ονομασία έχεις
δώσει στον φάκελο πού λέγαμε καί το (hd0,0) με ότι αντιστοιχεί στο
partition σου -αν είναι το δεύτερο ας πούμε το κάνεις (hd0,1))

O/H Nikolaos Papazoglou έγραψε: