[Greeklug] K3b Show hidden files

Tsabolov Sergey econlab στο uom.gr
Δευ 2 Νοε 2009 16:54:23 EET

Σήμερα ήθελα να γράψω κάποια αρχεία με το K3b σε περιβάλλον Gnome .
Μου αρέσει το K3b και παλιότερα δεν είχα πρόβλημα υπήρχε επιλογή για
*Show hidden files .
Τ*ώρα όμως στο 9.10 δεν υπάρχει αυτό η τουλάχιστον εγώ δεν το βρήκα .
Μιας και έχω ένα σταθερό Η/Υ με 8.10 έκανα σύγκριση δυο αρχείων k3brc σε
8.10 και 9.10 και είδα ότι στο ένα που έχει Show hidden files=true
(8.10) και στο άλλο Show hidden files=false (9.10)
Εάν κάποιος ξέρει γιατί δεν υπάρχει η που είναι να το κάνω όχι
χειροκίνητα άλλα κανονικά ας δώσει την λύση .
Ευχαριστώ .