[Greeklug] VLC και σκουφάκι

Kostas Boukouvalas boukouvalas στο gmail.com
Κυρ 20 Δεκ 2009 11:31:01 EET

Απάντηση: Ubuntu 8.04, amaroK 1.4 :P Φορτώνει σε 5''

Είναι από τα πράγματα που θα μου λείψουν (δηλαδή η γρήγορη εκκίνησή του)
όταν περάσω στο 10.04. Γιατί το χρειάζομαι το amaroK. Είναι το μοναδικό που
παίζει ορισμένα streams...