[Greeklug] VLC και σκουφάκι

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Κυρ 20 Δεκ 2009 10:27:02 EET

Αποφάσισα να αποφεύγω να χρησιμοποιώ εφαρμογές που στηρίζονται σε ένα
συγκεκριμένο "desktop".
Κανείς δεν έχει λόγο να στηρίζεται στις εξαρτήσεις ενός desktop. Υπάρχουν
ωραίες εφαρμογές  που είναι "ουδέτερες". Αν πχ δεν έχεις kde, στο άνοιγμα
του amarok, θα πρέπει να φορτώσει ένα σωρό (περιττές για σένα)
βιβλιοθήκες..  Γιατί να μην έχεις την ελευθερία να "μπαίνεις" στο σύστημά
σου τώρα με gnome, σε δύο ώρες να κάνεις logout και να μπεις με kde και στις
επίμενες 2 ώρες να μπεις με fluxbox, xfce ή ότι άλλο σου κατέβει..... Δεν
είναι πιο μεγάλη ελευθερία η απαλλαγή από εξαρτήσεις τέτοιου είδους?
Διαφορετικά θυμίζει windows η κατάσταση.... (λέω τώρα.... μια σκέψη...)

Στις 20 Δεκεμβρίου 2009 10:17 π.μ., ο χρήστης Kostas Boukouvalas <
boukouvalas στο gmail.com> έγραψε: