[Greeklug] printer

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Πεμ 10 Δεκ 2009 01:48:32 EET

Παιδιά να δείτε φωτογραφιες θα δειτε ότι εξωτερικά είναι ολόιδιο με το δικό
μου 6310 all in one - επίσης δικτυακός - προφανώς είναι το *6500  είναι το *νέο
μοντέλο.
Ο δικός μου 6310 σας το ξαναλέω δεν δούλεψε ποτέ σωστά στο ubtuntu.
Αναγνωρίζονται τα πάντα, σκανάρει, στέλνει φαξ ακόμα και από το phlip το
οποίο βλέπει τα πάντα, αλλά έχει πρόβλημα στο να ολοκληρώσει την εκτύπωση.
Πότε τυπώνει, πότε διακόπτει την εκτύπωση 1-2 εκατοστά πριν ολοκληρώσει...
Έχω πετάξει Α4.... βουνά..
Το έψαξα καλά, και στο site της HP. Βγάλαν για λύση νεο driver αλλά δε λύνει
το πρόβλημα...

Στις 10 Δεκεμβρίου 2009 1:26 π.μ., ο χρήστης Ioakim Tellidis <
tellidis στο greeklug.gr> έγραψε: