[Greeklug] printer

Ioakim Tellidis tellidis στο greeklug.gr
Πεμ 10 Δεκ 2009 01:26:17 EET

γιατί δεν βλέπεις κάποιον δικτυακό ώστε να το βάλεις πάνω στο wireless
router και να καθαρίσεις μια και έξω;

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.450156

155 ευρώ με το ΦΠΑ

εδώ θα δεις πως δουλεύει άψογα με ubuntu...  (προς το τέλος της
σελίδας ή κάνε search το "ubuntu")

Ένα συνημένο HTML καθαρίστηκε...