[Greeklug] Slashdot Linux Story | FreeNAS Switching From FreeBSD To Debian Linux

Ioakim Tellidis tellidis στο greeklug.gr
Τετ 9 Δεκ 2009 10:52:58 EET

την κάτσαμε γιατί ένα network drive μου (NAS) (4 x 250G) με δίσκους
φουλ από data έτρεχε freeNAS σε δίσκους UFS.

Δηλαδή τώρα θα πάει και αυτό σε φορμάτ?  Εγώ είχα ξεχάσει καν ότι το
είχα.  Απλά έπαιζε και σώναμε εκεί...