[Greeklug] Slashdot Linux Story | FreeNAS Switching From FreeBSD To Debian Linux

Solon Savvidis g00fylists στο gmail.com
Τετ 9 Δεκ 2009 07:47:56 EET

Στις 08 Δεκεμβρίου 2009 1:40 μ.μ., ο χρήστης Sergios T.S. <
sergios στο greeklug.gr> έγραψε:

> Ευχάριστο νέο , δεν το είχα δοκιμάσει ακόμα , άλλα τώρα λέω να το
> δοκιμάσω  μιας και γίνει Debian Based .

Εγώ το έχω σε χρήση εδώ και 2,5 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα. Φοβερό
εργαλειάκι!
Εσύ φίλε μου το βλέπεις σαν ευχάριστο νέο... οι δικές μας υλοποιήσεις τί θα
απογίνουν; Ξανά format στους δίσκους προβλέπω να κάνουμε, απο UFS σε EXT4.
Ελπίζω σε 2 χρόνια να μην το πάνε σε Solaris ή... Windows Home Server...
μπλιάχ!!! ;o)