[GreekLUG] Η NVIDIA δημοσίευσε ως ανοικτού κώδικα τα GPU Kernel Modules

Anastasios Lisgaras tasosnumberten στο yahoo.gr
Πεμ 12 Μάϊος 2022 23:57:45 EEST

Καλησπέρα,

Σε ευχαριστούμε πολύ που μοιράστηκες μαζί μας αυτά τα καταπληκτικά νέα!

Αμήν! Πλέον και η NVIDIA να διανέμει ανοιχτούς τους οδηγούς των GPU!
Έγινε επιτέλους και αυτό! Έχω απορία να δω ποιος άλλος πλέον θα μείνει
σε αυτό τον κλειστό κόσμο μιας - όπως φαίνεται - άλλης εποχής.
Ακούγονται καταπληκτικά αυτά τα νέα και συμφωνώ πως μάλλον θα μας
επηρεάσουν όλους βλέποντας ουσιαστικές βελτιώσεις.