[GreekLUG] Προώθηση Linux στην Υπογραφή μας.

Savvas-gr hminer3 στο gmail.com
Σαβ 21 Μαρ 2020 15:29:28 EET

Καλησπέρα σας,

Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με εισοδηματικά κριτήρια ούτε σημαίνει
κάτι. Άλλωστε ο καθένας κάνει ότι θέλει με τα λεφτά του. Απλά δεν
ασχολούνται και αφήνουν την default υπογραφή που έχει η εφαρμογή.

Στις 21/3/20 1:34 μ.μ., ο Argiris Hatziemmanouil έγραψε: