[GreekLUG] Προώθηση Linux στην Υπογραφή μας.

Vangelis Skarmoutsos skarmoutsosv στο gmail.com
Παρ 20 Μαρ 2020 13:49:55 EET

Πολύ καλή σκέψη Αργύρη, αλλά θα πρέπει να διορθώσεις τον σύνδεσμο γιατί
οδηγεί σε μη υπαρκτή σελίδα.

---
Sent by a GNU/Linux powered machine

Στις Παρ, 20 Μαρ 2020 στις 1:35 μ.μ., ο/η JToulis <jtoulis στο gmail.com>
έγραψε: