[GreekLUG] IBM Pos που αρνείται να πάρει Linux

Argiris Hatziemmanouil hatziemmanouil στο gmail.com
Κυρ 7 Ιουν 2020 21:04:12 EEST

Στις Κυρ, 7 Ιουν 2020 στις 4:18 μ.μ., ο/η Sergey Tsabolov <
sergios στο greeklug.gr> έγραψε:

> Για να μην κάνει εκκίνηση τώρα υπάρχει κάποιος λόγος.

Όντως. Γι' αυτό απευθύνομαι στα αστέρια του linux! :)

> Reset bios και δοκιμή ξανά/

Δεν το γνωρίζω ακόμη...

Αν θες να το κάνεις κανονικό Η/Υ  θα πρέπει να δεις αν μπορείς να σηκώσει
> κανονικά γραφικά αφής μπορεί να δουλέψει αν έχει αρκετή μνήμη.

Εδώ σήκωνε Ubuntu 16.04. Λογικά θα υπάρχει διανομή που θα είναι στα μέτρα
του.

> Δοκίμασε Debian, Slackware η κάτι ανάλογο που έχει ακόμα 32 μπιτ.

Οκ.

> Πάρε δίσκο και κάνε εγκατάσταση σε άλλο Η/Υ την βασική εγκατάσταση και
> βάλε δίσκο μετά πίσω.

Το έκανα. Δεν τους βλέπει. Παρόλο που δούλευε πριν με παράθυρα.

> Το βασικό αν έχει δουλέψει ήδη κάτι γίνεται λάθος για να μην μπορεί να
> εκκινηθεί ξανά.

Μάλλον πρέπει να το πάω κάπου. Θα έχει κάποια στιγμή μεσοβδόμαδο support?
Αλλιώς, γνωρίζουμε κάποιον που έχει κατάστημα με υποστήριξη και μπορεί να
τον δει?

Εδώ https://www.makeuseof.com/tag/linux-distro-space/ έχει τα ποιο μικρά σε
> μέγεθος διανομές.
> SliTaz καλή επίλογή.