[GreekLUG] Άρθρο για 5G

ntelos ntelos στο greeklug.gr
Πεμ 9 Ιαν 2020 22:57:59 EET

Πανάξιε συνλινουξά Πόνε, το άρθρο ήταν τρομερά διαφωτιστικό και
ενδιαφέρον θα έλεγα.
Είμαι σίγουρος, ότι αν μη τί άλλο, ακόμα και κάποιος φίλος στην λίστα
μελών που θέλει το 5G, θα έβρισκε εξ'ίσου ενδιαφέρουσα την γνώμη ενός
επιστήμονα που με επιχειρήματα, νομικά προηγούμενα και παράθεση μέτρων
προστασίας άλλων χωρών, την στηρίζει ορθά και λογικά στο συγκεκριμένο
κείμενο. Μπράβο στον κύριο Μαργαρίτη που μιλά ΩΣ ειδικός και γνώστης του
θέματος, και ασφαλώς μπράβο και σε 'σένα που δίνεις πόνο τώρα που
πρέπει. Η ενημέρωση πάντα βοηθά να σχηματίσουμε γνώμη. Δεν κρίνουμε
κανέναν. Ο καθένας μας επιλέγει ό,τι κρίνει ο ίδιος σωστό.

Είναι περίεργο - δεν βρίσκεις(?) - να δίνουν πόνο στο θέμα του τσιγάρου
(και καλώς κάνουν), ακόμα-ακόμα και στο θέμα των τζακιών (που καίγονται
ξύλα και όχι βιομηχανικά υλικά/υποπροϊόντα) για πιθανό κίνδυνο
καρκινογενέσεων όπως κάποιοι ισχυρίστηκαν πρόσφατα, και να μην δίνουν
έμφαση στο σημαντικότερο...! Στο 5G δηλαδή που είναι κραυγαλέα περίπτωση
δυνητικού δημόσιου κινδύνου καρκίνου και μεταλλάξεων του dna......!

Δεν πειράζει όμως, αυτοί που πρέπει, είμαστε παρόντες, τώρα που πρέπει.
Λίγοι ή πολλοί δεν έχει σημασία. Δεν είμαστε μόνο εμείς εδώ πέρα που τα
συζητούμε αυτά. Είναι και άλλοι πολλοί στην πόλη και με σωστή ενημέρωση
του κόσμου θα γίνουμε περισσότεροι. Ο καθένας θέλει τον χρόνο του για να
κατασταλάξει σε μια θέση.

Σημασία έχει να ακουστεί το δίκιο και η αλήθεια για να ΜΗΝ πουν αργότερα
κάποιοι ανευθυνοϋπεύθυνοι το κλασικό...: "Ο κόσμος το δέχτηκε χωρίς
φωνές!!! Δεν γνωρίζαμε τις συνέπειες! Δεν ξέραμε τί μπορούσε να
προκαλέσει..."

Ξέρεις φίλε Πόνε πόσο πολύ θα'θελαν να το πουν αυτό? Ξέρεις πόσο θα τους
διευκόλυνε? Ούτως ώστε να μετακυλιστεί η ευθύνη των συνεπειών στην μάζα
που - ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ - έχει μονίμως άγνοια και όχι στους ίδιους που για πέντε
φράγκα και μια καρέκλα προδίδουν και την μάνα τους...

Π.

Στις 2020-01-09 08:49, Pavlos Ponos έγραψε: