[GreekLUG] Ψηφιακή ιχνηλάτηση στα κινητά

Pavlos Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Πεμ 23 Απρ 2020 18:15:18 EEST

Για να κάνω το συνήγορο του διαβόλου, είμαστε σίγουροι ότι δε θα
(ξε)φύγουν προσωπικά δεδομένα;
Δε μου λέει κάτι εμένα μία δήλωση του προέδρου της Χ εταιρίας όταν μετά
από χρόνια μπορεί να μαθευτεί ότι το 2020 διέρρευσαν ευαίσθητα προσωπικά
δεδομένα ενώ δεν έπρεπε.

Παραθέτω άλλο ένα άρθρο / δήλωση του Snowden επ' αυτού, σαν τροφή για σκέψη:
https://news.yahoo.com/edward-snowden-coronavirus-privacy-174113469.html

Επίσης, και άσχετο και σχετικό με το αρχικό λινκ είναι το παρακάτω:
https://www.enikos.gr/society/715063/keno-asfaleias-sto-13033-proeidopoiiseis-gia-kindyno-ypoklopis-pr

Τι θέλω να πω; Είτε είναι βάσιμο είτε όχι όλο αυτό, υπάρχει σίγουρα
καπνός, θα φανεί αν υπάρχει και φωτιά.. Ελπίζω μόνο να μην καούμε ;)

Τελοσπάντων, όλο αυτό επαφίεται στο πόσο δεκτικός είναι κάποιος να
πιστέψει τέτοιες ειδήσεις ή όχι.
Προς Θεού, δε θέλω να ανοίξω καμία αντιπαράθεση με σένα ή κανένα άλλο,
απλά κάποιες ειδήσεις παρέθεσα ώστε να έχουμε το νου μας γενικότερα,
ίσως σε μία νέα τάξη πραγμάτων που όλα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο
παρακολουθούνται, τι κάνουμε, που κινούμαστε κτλ κτλ.. Δε λέω να φοβάσαι
και τι σκιά σου, απλά η ιδιώτικότητα είναι σημαντικό πράγμα, όχι γιατί
έχουμε κάτι να κρύψουμε, αλλά γιατί είναι προσωπικά δεδομένα.

BTW: η καλησπέρα και τα χρόνια πολλά του Θεού είναι κι αυτά, σωστά;; :)

Φιλικά (πάντα),
Παύλος

Pavlos Ponos

My Linkedin profile:
www.linkedin.com/in/pavlos-k-ponos

Don't send me files in the following formats:.doc(x),.xls(x),.ppt(x)
Instead, try and use Open Document formats: https://www.libreoffice.org
Save your money by using a Linux distro: http://distrowatch.com/