[GreekLUG] 5G

Grigoris Pavlakis morpheus στο greeklug.gr
Τρί 16 Ιουλ 2019 20:50:57 EEST

Γιατί να "γεμίσουν τον κόσμο καρκίνο"; Οι συχνότητες που χρησιμοποιούνται είναι πολύ χαμηλής ενέργειας σύμφωνα με την εξίσωση Planck (E = hf), και ως εκ τούτου δεν αρκούν για να σπάσουν χημικούς δεσμούς και να προκαλέσουν οτιδήποτε. Το μόνο αποτέλεσμα που θα μπορούσαν να έχουν είναι να ζεστάνουν την περιοχή σε απόσταση μερικών μέτρων από την κεραία.

Source: Wikipedia (https://en.m.wikipedia.org/wiki/Planck_constant#Photon_energy) και σχολή

Στις 16 Ιουλίου 2019 8:20:14 μ.μ. EEST, ο/η ntelos <ntelos στο greeklug.gr> έγραψε: