[GreekLUG] Ενδιαφέρον Άρθρο για δημόσια χρηματοδοτούμενο κώδικα.

morpheus morpheus στο greeklug.gr
Τετ 6 Φεβ 2019 12:09:30 EET

Η ιδέα αυτή προωθείται και από το Free Software Foundation Europe (FSFE)
αν θυμάμαι καλά. Έχουν μία καμπάνια (Public Money? Public Code!) που
τρέχει για αυτό ακριβώς το ζήτημα. Δεν ξέρω όμως κατά οσο πέτυχαν κάτι,
γιατί πάει αρκετός καιρός.

Στις 2019-02-05 07:25, Ioakeim Tellidis έγραψε: