[GreekLUG] Η Microsoft εξαγοράζει το GitHub για 7.5 δις

mixasgr mixas.gre στο gmail.com
Τρί 5 Ιουν 2018 01:22:24 EEST

Καλησπέρα σας,

όντως το θέμα εμφανίστηκε από το πουθενά και στην αρχή μιλούσαν για
συζητήσεις(!) και όχι την ολοκλήρωση της εξαγοράς που έγινε τελικά!
Οπότε, σε συνδυασμό με το "βεβαρυμένο" ιστορικό ανάλογων περιπτώσεων και
τους συνειρμούς που μάλλον βρίσκονται στην σκέψη όλων, νομίζω η
αναταραχή είναι δικαιολογημένη.

Παύλο, μάλλον σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να πούμε κάθε εμπόδιο για
καλό.
Όπως στο παρελθόν νομίζω η κοινότητα θα βρει την λύση, έστω και εάν
χρειαστεί να μεταφερθούν μερικές χιλιάδες αποθετήρια.

Πάντως υπάρχουν και καλές εναλλακτικές λύσεις στον ορίζοντα, όπως το
GitLab και το BitBucket για εύκολη μετάβαση.

Στις 04/06/2018 10:50 μμ, ο Pavlos Ponos έγραψε: