[GreekLUG] Dropbox and Ecrypfts

Anna akrassa στο gmail.com
Τετ 12 Δεκ 2018 11:36:29 EET

Καλημέρα στη λίστα,

Παρακαλώ θα ήθελα τη βοήθειά σας γιατί παιδεύομαι πολύ τελευταία με το
Dropbox... Χρησιμοποιώ Linux Mint (Ubuntu 16.04LTS).

Έχω ελέγξει τα requirements που χρειάζεται το Dropbox και έχω
επιβεβαιώσει ότι το σύστημά μου τα πληροί. Μάλιστα για ένα μήνα περίπου
συγχρόνιζε κανονικά. Χτες πήρα κάποιες ενημερώσεις και σήμερα πάλι
εμφανίστηκε το μήνυμα "να μεταφέρετε το Dropbox"...

Έπειτα από επικοινωνία με την τεχνική υπηρεσία του Dropbox, αποσύνδεσα
το μηχανάκι από το Dropbox και κατέβασα ένα καινούριο tar.gz αρχείο που
μου στείλανε να εγκαταστήσω. Ωστόσο φάνηκε ότι ούτε αυτό πρόκειται να
λειτουργήσει, καθώς είναι ενεργοποιημένο το "Ecrypfts" (που ούτε και
ξέρω τί είναι) και γι' αυτό το λογο δεν πρόκειται να συγχρονίσει.

Ψάχνοντας για το πώς να απενεργοποιήσω το Ecrypfts, τα πράγματα μου
φάνηκαν κάπως τρομακτικά (ότι μπορεί να γίνει ανεπανόρθωτη ζημιά).

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τη διαδικασία για την ασφαλή
απενεργοποίηση του Encrypfts;

Ευχαριστώ,

Άννα

--

*/Anna Krassa/*

/| mobile: 0030 697766062 | skype: anna_k27/