[GreekLUG] Η ΕΙΔΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ(?)

itsiag στο hellug.gr itsiag στο hellug.gr
Παρ 27 Οκτ 2017 11:22:39 EEST

Και μαζί με όσα γράφεις αδερφέ, πρόσθεσε και το συνεχές ποστάρισμα στα
social media με το "πού είμαι, τί κάνω, μπλα-μπλα-μπλα". Ορθά αυτά που
γράφεις, ο πιο πολύς κόσμος είναι "βήματα παρακάτω" σε θέματα αποδοχής της
μη-ιδιωτικότητας... Εμείς είμαστε όχι παρανοϊκοί, απλά γραφικοί...

Εν ολίγοις στο θέμα του μέλλοντος και του πόνου που λες, ένα θα πω: Κλάψε
με μάνα κλάψε με...
Όσο για το θέμα της αλλαγής που λες και ότι η μάζα δεν αλλάζει έχεις
απόλυτο δίκιο. Και -νομίζοντας ότι το έχω φιλοσοφήσει- θα πω ότι η αλλαγή
είναι *το πιο δύσκολο πράγμα στη ζωή*. Όλα μπορείς να τα δεις από το πρίσμα
της μη θέλησης για αλλαγή...

Καλό ΣΚ σε όλους μας!