[GreekLUG] Βοήθεια σχετικά με τη χρήση της ncurses σε Python

morpheus morpheus στο greeklug.gr
Παρ 16 Ιουν 2017 16:57:02 EEST

Καλησπέρα,

Ασχολούμαι εδώ και μερικές μέρες με τη δημιουργία ενός μικρού παιχνιδιού
(κρεμάλα) σε Python 3, περισσότερο για εξάσκηση σε λίστες, OOP και list
comprehensions. Το βασικό framework είναι έτοιμο, όμως έχω κολλήσει γερά
όσον αφορά το γραφικό περιβάλλον. Επειδή δεν ξέρω να χρησιμοποιώ tkinter
(ούτε έχω καταφέρει να το κάνω να δουλέψει σωστά στο σύστημα) αποφάσισα
να χρησιμοποιήσω το built-in binding της Python για την ncurses. Το
πρόβλημά μου είναι ότι δεν μπορώ να καταλάβω πώς δουλεύουμε με τη
βιβλιοθήκη αυτή.

Θα μπορούσε μήπως κάποιος εμπειρότερος να με κατευθύνει σε κάποιο καλό
documentation ή tutorial?
Ευχαριστώ.

ΥΓ. Για όσους τυχόν ενδιαφερθούν, I've already Read The Freakin' Manual:
https://docs.python.org/3/howto/curses.html
Δεν κατάλαβα και πολλά, γι' αυτό απευθύνομαι σε σας.

Περισσότερες πληροφορίες για την GreekLUG λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου