[GreekLUG] Περασμα τηλεφώνων από το παλιό κινητό στο καινούριο

makis savaidis savaidis.makis στο gmail.com
Σαβ 4 Φεβ 2017 12:05:57 EET

Οταν τα βγάζω από το παλιό κινητό τα εχει κωδικοποιημένα ενω από το google
η τρίτη επιλογή είναι για apple που τα βγαζει σωστα. Ούτε από το excel που
δοκίμασα μπόρεσε τα τα πάρει σωστά. Οπως είδα συμβουλές στο ιντερνετ.  Τα
κατάφερα δηλαδή αλλά αυτός δεν είναι τρόπος. Θέλει προγραμματάκι. Σεργιε
σορυ που αμάρτησα

Στις 3 Φεβρουαρίου 2017 - 5:40 μ.μ., ο χρήστης Sergey Tsabolov <
sergios στο greeklug.gr> έγραψε: