[GreekLUG] Περασμα τηλεφώνων από το παλιό κινητό στο καινούριο

Jiannis Toulis jtoulis στο gmail.com
Παρ 3 Φεβ 2017 17:31:50 EET

Αγαπητέ Μάκη δεν ισχύει αυτό που λές.

Θα πας στις επαφές. Και εκεί έχει μία λειτουργία που λέγεται
εισαγωγή/εξαγωγή επαφών.

Κάνε εξαγωγή σε κάρτα SD.

Αυτό θα δημιουργήσει ένα αρχείο με μορφή που θα είναι κάτι σαν αυτό
00001.vcf

Σε κάθε περίπτωση θα είναι ένα αρχείο .vcf

Αυτό το αρχείο με την αντίστροφη διαδρομή το εισάγεις στο νέο σου τηλέφωνο.

Επίσης αυτό το αρχείο μπορείς να το εισάγεις και στο Thunderbird έχοντας
κι εκεί ένα backup των επαφών σου.

Αντίστοιχα μπορείς να εξάγει από τον Thunderbird τις επαφές σου σε μορφή
.vcf και να τις βάλεις στο κινητό σου.

Περιμένω να μου πεις εάν τα κατάφερες.

Με γεια το κινητό! :-)

Γιάννης Τουλής

--
Ioannis Toulis
Associate Professor

Ιωάννης Τουλής
Αναπληρωτής Καθηγητής
Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Τμήμα Μουσικών Σπουδών
Παλαιό Φρουριο 49100
Κέρκυρα
Τηλ: +30 26610 87518
Κιν: +30 6976 208 843
http://www.jtoulis.weebly.com
http://www.deepstringsacademy.weebly.com

Περισσότερες πληροφορίες για την GreekLUG λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου