[GreekLUG] Η Εξέλιξη της Εμπιστοσύνης

Vangelis Skarmoutsos skarmoutsosv στο gmail.com
Δευ 21 Αυγ 2017 18:58:43 EEST

Δεν θα το κοίταζα, αλλά η λέξη "εμπιστοσύνη" μου κέντρισε το ενδιαφέρον και
τελικά εντυπωσιάστηκα από τον όμορφο τρόπο που το παιχνίδι μας βοηθάει να
καταλάβουμε καλύτερα τον εαυτό μας και μας παροτρύνει να δημιουργήσουμε
έναν καλύτερο κόσμο.

Αν και έχει λίγο παραπάνω διάβασμα (στα αγγλικά), είναι ιδανικό ως παιχνίδι
εξερεύνησης κοινωνικών συμπεριφορών και των αποτελεσμάτων τους.

Στις 20 Αυγούστου 2017 - 11:56 π.μ., ο χρήστης morpheus <
morpheus στο greeklug.gr> έγραψε: