[GreekLUG] [open-source] Re: Fwd: [open-source] δωρεά βιβλίων

Anastasios Selalmazidis t.selalmasidis στο gmail.com
Τρί 10 Μάϊος 2016 19:06:26 EEST

Χριστός Ανέστη. Μια λίστα με τα βιβλια θα ηταν μια καλη αρχή. Ευχαριστώ.

--
Anastasios Selalmazidis
IT Engineer

Στις 10 Μαϊ 2016 5:58 μ.μ., ο χρήστης "Alexandros" <alexandros στο gnugr.org>
έγραψε: