[GreekLUG] [Members] Ανακοίνωση αποτελεσμάτων Γ.Σ. 2016 & Συγκρότησης Δ.Σ.

Vangelis Mouhtsis vangelis στο gnugr.org
Πεμ 31 Μαρ 2016 12:55:05 EEST

Δεν μπορώ να καταλάβω τι σας πειράζει να μαθαίνει ο 'έξω'
κόσμος ορισμένα θέματα ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΎ χαρακτήρα οπως ειναι οι
εκλογές και τα αποτελέσματα αυτών.
Έχετε κάτι να κρύψετε; ειναι κάτι το επιλήψιμο το οποίο δεν
κάνει να το μάθουν και οι φίλοι που μας παρακολουθούν απο
την Public λίστα;
Σας πληροφορώ ότι πολλοί φίλοι θέλουν/ήθελαν να μάθουν ορισμένα
θεματάκια που αφορούν τον σύλλογο, ώστε να αποφασίσουν εάν θα
γίνουν μέλη ή όχι.
Εγώ θα συνεχίσω να πρωοθώ θέματα που ενδιαφέρουν το κοινό/φίλους
μας στη δημόσια λίστα.

Φιλικά
Βαγγέλης Μουχτσής