[GreekLUG] about scanner

Vangelis Mouhtsis vangelis στο gnugr.org
Κυρ 27 Μαρ 2016 23:32:02 EEST

Στράτο γειά,
Στο ubuntu σου δοκίμασε τα εξής:
1) % sudo apt-get install sane-utils libsane
2) % sane-find-scanner  (εδώ κανονικά πρέπει να σου δείξει κάτι)
3) % scanimage -L (εδώ πρέπει να σου δείξει τον scanner σου)
4) κάνε edit το /etc/default/saned και εκεί που λέει # Set to yes to
start saned  κάντο RUN=yes
5) κάνε edit to /etc/inetd.conf και γράψε μέσα αυτο: (sane-port stream
tcp nowait saned.saned /usr/sbin/saned saned)
6) κάνε restart to inetd
7) κάνε edit to /etc/sane.d/saned.conf (και πρόσθεσε το "192.168.0.0/24")
8) κάνε ένα reboot το σύστημά σου και σταύρωσε τα δάχτυλα.

Happpy Hacking
Βαγγέλης Μουχτσής

On 27/03/2016 11:12 μμ, efstratios giavasidis wrote:
> Τελικά το σύστημά μου,δεν μπορεί να εγκαταστήσει debian.Μάλλον είναι
> βαρύ για τον υπολογιστή μου.

Ένα συννημένο που δεν περιέχει κείμενο καθαρίστηκε...
Όνομα: signature.asc
Τύπος: application/pgp-signature
Μέγεθος: 473 bytes
Desc: OpenPGP digital signature