[GreekLUG] Εγκατάσταση Debian και τι πρέπει να κάνω αφού το εγκαταστήσω.

Vangelis Mouhtsis vangelis στο gnugr.org
Κυρ 27 Μαρ 2016 21:22:50 EEST

Παρακλώ εάν ενδιαφέρεστε για μία επίδειξη που αφορά γενικά
την διανομή Debian, εγκατάσταση, μετά την εγκατάσταση, πώς
διαμορφώνω το σύστημά μου μετά, firmware/modules/codecs και
ότι άλλο ενδιαφέρει τον καθένα ανάλογα με την συσκευή του
Δηλώστε εδώ σε αυτήν την λίστα συμμετοχή κι εάν μαζευτούμε
αρκετοί να πραγματοπιήσουμε.
Μπορείτε να φέρεται και το λαπτοπ σας ή το desktop σας μαζί
και να τα δούμε όλα επιτόπου.
Σκοπός μου είναι να πάψει να φαίνεται το debian σαν μία δύσκολη
διανομή, ενώ δεν είναι και να δείξουμε την πραγματική αξία του.
Και πάλι εάν σας ενδιαφέρει παρακαλώ δηλώστε συμμετοχή.
Φυσικά παράλληλα μπορούμε να δούμε και άλλες διανομές που ίσως
να ενδιαφέρουν.
Τίποτα δεν είναι δύσκολο, όλα μπορούν να γίνουν με τον ένα ή τον άλλον
τρόπο.

Happy Hacking
Βαγγέλης Μουχτσής

Ένα συννημένο που δεν περιέχει κείμενο καθαρίστηκε...
Όνομα: signature.asc
Τύπος: application/pgp-signature
Μέγεθος: 473 bytes
Desc: OpenPGP digital signature