[GreekLUG] [Members] Εγκατάσταση scaner

Stratos Giavasidis giavasidis στο gmail.com
Παρ 25 Μαρ 2016 10:48:28 EET

Βαγγέλη καλημέρα και χρόνια πολλά.Έχω common unix printing
system(tm)-client programs(sysV),HPlinux printing and imaging
printing(hplip),εργαλειοθήκη
hplip,system-config-printer-common,system-config-printer-udev.Μπορεί τοι
πρόβλημα να είναι απο το ότι ακόμα εχω πρόβλημα με τις ενημερώσεις,οπότε
μπορεί να μην ενημερώνονται οι drivers.Μου βγάζει οτι το σύστημα είναι
ενημερωμένο αλλά δεν ισχύει,επειδή τα βάζει μόνο στο synaptic και
δουλεύω ακόμα με τον 65ο πυρήνα.Δοκίμασα να εγκαταστήσω τους πυρήνες
τους καινούργιους απο το synaptic αλλά στην εκκίνηση μαύριζε η οθόνη.Οι
επιλογές μου παραμένουν μονο απο ελλάδα για ενημερώσεις.και σε κάποια
αλλη εγκατάσταση πάλι μου κλείδωνε τις επιλογές απο εξωτερικό  και μου
ζητούσε δικαιώματα διαχειριστη.