[GreekLUG] [Members] Εγκατάσταση scaner

Vangelis Mouhtsis vangelis στο gnugr.org
Παρ 25 Μαρ 2016 12:07:07 EET

Στράτο γειά,

On 25/03/2016 10:48 πμ, Stratos Giavasidis wrote:
> [...]
> hplip,system-config-printer-common,system-config-printer-udev.Μπορεί τοι
> πρόβλημα να είναι απο το ότι ακόμα εχω πρόβλημα με τις ενημερώσεις,οπότε
> μπορεί να μην ενημερώνονται οι drivers.Μου βγάζει οτι το σύστημα είναι
> ενημερωμένο αλλά δεν ισχύει,επειδή τα βάζει μόνο στο synaptic και
> δουλεύω ακόμα με τον 65ο πυρήνα.Δοκίμασα να εγκαταστήσω τους πυρήνες
> τους καινούργιους απο το synaptic αλλά στην εκκίνηση μαύριζε η οθόνη.Οι
> επιλογές μου παραμένουν μονο απο ελλάδα για ενημερώσεις.και σε κάποια
> αλλη εγκατάσταση πάλι μου κλείδωνε τις επιλογές απο εξωτερικό  και μου
Ναί ίσως πρέπει να βάλεις τον/τους printers σε ένα group και μετά να
προσθέσεις τον χρήστη σε αυτό το group για να έχει δικαιώματα.
(sudo usermod -a -G lpadmin stratos)
μετά πάνε στο http://localhost:631 και δοκίμασε πάλι.

Χαιρετίσματα
Βαγγέλης Μουχτσής

Ένα συννημένο που δεν περιέχει κείμενο καθαρίστηκε...
Όνομα: signature.asc
Τύπος: application/pgp-signature
Μέγεθος: 473 bytes
Desc: OpenPGP digital signature
Δικτυακός Τόπος: <http://lists.greeklug.gr/pipermail/greeklug/attachments/20160325/0bb901d7/attachment.sig>

Περισσότερες πληροφορίες για την GreekLUG λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου