[GreekLUG] Raspberry pi

Efstathios Iosifidis iefstathios στο gmail.com
Πεμ 24 Μαρ 2016 13:28:21 EET

Θα κρατήσω το format του top posting.
Έχω να προτείνω τα εξής:

1. Για να είναι πιο global η κατάσταση, μπορεί να το δηλώσει ο
οργανωτής ως Raspberry Pi Jam στην ιστοσελίδα
https://www.raspberrypi.org/jam/
Για το πως οργανώνεται και τι χρειάζεται, δείτε εδώ
https://www.raspberrypi.org/jam/how/

2. Αν ακολουθήσετε τελικά τον τρόπο που προτείνουν, μπορείτε να
ορίσετε συγκεκριμένες ημέρες στην εβδομάδα για συνάντηση για την
πραγματοποίηση-ολοκλήρωση projects.

Αφού είπα τα παραπάνω, προσωπικά να ενημερώσω ότι έχω το Raspberry Pi
το πρώτο (με τα 512ΜΒ μνήμη και με τις 2USB). Επειδή δεν χρειάζεται
επεξεργαστική ισχύ, το έχω ως torrent seedbox και IRC Bouncer.

Ενδιαφέρομαι για τα projects
1. Ολοκληρωμένη και λειτουργική πρόταση για τηλεφωνικό κέντρο (δεν
ξέρω αν μπορεί να σηκώσει το Raspberry Pi μια ικανοποιητική υλοποίηση
αλλά τουλάχιστον για εκμάθηση).
2. Ολοκληρωμένη και λειτουργική πρόταση για κάποιο ERP πρόγραμμα.
3. Μιας και το ανέφερε ο Γιάννης, επειδή το Raspberry Pi zero είναι
πάμφθηνο και ίσως με περιορισμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας (μπορεί
να κάνω και λάθος), την εφαρμογή του ως MAME.
4. Επίσης με την ίδια λογική για το Raspberry Pi zero, για multimedia
κουτάκι (με KODI κλπ).

Όλα τα παραπάνω και όσα πιθανά projects υλοποιηθούν, προτείνω να
γραφτεί και αντίστοιχο documentation για να μπορεί να έχει
επαναλληψιμότητα το αποτέλεσμα. Κάτι τέτοιο θα ήταν καλό να γραφτεί σε
site ή σε wiki του GreekLUG ώστε η γνώση να είναι προσβάσιμη από
όλους. Εάν δεν μπορεί να στηθεί κάτι, επόμενη λύση είναι να μπει σε
Github. Αυτό μπορείτε να το αποφασίσετε μέχρι το τέλος των projects.

/Σ

Στις 24 Μαρτίου 2016 - 9:01 π.μ., ο χρήστης Jiannis Toulis
<jtoulis στο gmail.com> έγραψε:

--
http://www.iosifidis.gr    http://linkedin.iosifidis.gr

Great leaders don't tell you what to do...They show you how it's done.
Power corrupts. Absolute power corrupts...absolutely.