[GreekLUG] Fwd: [PyGr] Θέση στην Ολλανδία για Python/Django

Ioakeim Tellidis tellidis στο greeklug.gr
Τετ 27 Ιουλ 2016 00:37:12 EEST

Αν κάποιος ενδιαφέρεται...

-------- Original Message --------
From: Chris Pantazis <xpanta στο gmail.com>
Sent: Tuesday, July 26, 2016 11:40 AM
To: python-greece στο python.org
Subject: [PyGr] Θέση στην Ολλανδία για Python/Django

Καλησπέρα,

Ίσως έχω ξαναρωτήσει στο παρελθόν, άλλα ακόμα δεν έχει καλυφθεί η θέση
και ενδεχομένως κάποιος να ενδιαφέρεται.

Υπάρχει θέση για εργασία Python/Django στην Ολλανδία. Η θέση έχει
ερευνητικό ενδιαφέρον, και τα λεφτά είναι καλά.

Αν κάποιος ενδιαφέρεται ή αν ξέρετε κάποιον που μπορεί να ενδιαφέρεται
ας επικοινωνήσει μαζί μου σε αυτό το email.

--
Chris Pantazis
Software Engineer