[GreekLUG] Ο "ασθενής" θέλει γιατρο

Vangelis Skarmoutsos skarmoutsosv στο gmail.com
Σαβ 30 Ιαν 2016 20:38:48 EET

Δεν μου αρέσει που το λέω αλλά μάλλον θέλει γραφείο κηδειών.
Προφανώς αυτό που δεν λειτουργεί είναι η κάρτα γραφικών ή η οθόνη. Αν είσαι
τυχερός μπορεί απλά να έχει πρόβλημα το καλώδιο που συνδέει την οθόνη με
την υπόλοιπη μονάδα. Οι κατακόρυφες γραμμές προς τα αριστερά και στην
συνέχεια η αλλαγή σε πλήρως φωτισμένη οθόνη δείχνουν μεγαλύτερη πιθανότητα
για βλάβη στην κάρτα γραφικών παρά στην οθόνη.
Πάντως μπορεί να είναι οποιαδήποτε βλάβη ακόμη και στην RAM.

Υ.Γ. To .nz είναι αρκετά μακρυά (Νέα Ζηλανδία) και το ταξίδι κράτησε πολύ
περισσότερο απ' το σύνηθες.

Στις 30 Ιανουαρίου 2016 - 11:25 π.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras
<jemadux στο openmailbox.org> έγραψε: