[GreekLUG] Automatically open terminal from a bash script

Pavlos Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Δευ 11 Ιαν 2016 01:33:02 EET

Δεν έχει σημασία τι εντολές θέλω να τρέξω, σημασία έχει ότι θέλω να ανοίξω
ένα τερματικό μέσα από ένα shell script. Πως μπορεί να γίνει αυτό; Αυτό
ρώτησα, αν δεν υπάρχει τρόπος, οκ.

Καμία πρακτική συμβουλή;

Pavlos K. Ponos

Sent from my Lenovo device