[GreekLUG] Τελικά πόσοι είναι οι χρήστες του Ubuntu; (info-graphic)

alexandros alexandros στο gnugr.org
Παρ 8 Απρ 2016 18:28:01 EEST

Οι χρηστες που βαζουν Red Hat πληρωνουν διοτι κανουν και δουλεια με
αυτο. Καλα κανει οπως και η Suse. H canonical θελει να το κανει αυτο και
μακαρι να το κανει και θα την ακολουθησει και η Mint σε αυτο , ετσι
πιστευω, οπου αυτο θα ειναι ενα καλο ξεκαθαρισμα των διανομων που θα
εχουμε σαν απλοι χρηστες η σαν επαγγελαμτιες. Και εγω το ιδιο κανω εχω
απο ολα και διαφορες διανομες πλην τα Ubuntoειδη. Το KDE ειναι πολυ καλο
αλλο θελει δουλεια για να γινει καλυτερο. Επισης εχω και freebsd
(ελευθερο λογισμικο και αυτο) που ειναι αρκετα καλο αν το μαθεις.