[GreekLUG] LibreOffice: εξαγωγή PDF από odp αρχείο με password

Pavlos K. Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Κυρ 1 Νοε 2015 10:47:46 EET

Καλημέρα,

Να προσθέσω κάτι: σε ένα εικονικό μηχάνημα που έχω στο pc μου, με
LibreOffice και Adobe reader, έκανα την ίδια διαδικασία και όντως ΔΕΝ
μπορώ να αντιγράψω το περιεχόμενο του PDF. Δε μου δίνει καν την επιλογή..

Γιατί λοιπόν να γίνεται στην MS έκδοση του LibreOffice και όχι στο Debian;

*Pavlos K. Ponos*

Account Manager at nlg GmbH
PhD Candidate at University of Macedonia

View Pavlos K. Ponos's profile on LinkedIn
<https://gr.linkedin.com/pub/pavlos-k-ponos/57/27/5b6>

My blog: https://howtothelinuxway.wordpress.com/

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Don't send me documents in the following formats: .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .ppt, .pptx
Instead, try and use Open Document formats: https://www.libreoffice.org
Save your money & use a Linux distro: http://distrowatch.com/
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

On 11/01/2015 10:42 AM, Ioannis Proios wrote:
> Καλημέρα,
>
> υποθέτω ότι ο κωδικός αντιγραφής δεν είναι για την διαδικασία
> copy-paste, αλλά για το περιεχόμενο του αρχείου (crypt).
> Δεν μπορείς από κάποιον να του απαγορέψεις να κάνει copy-paste γιατί
> είναι καθαρά θέμα viewer, και εφόσον κάνει view μπορεί να κάνει και copy.

> greeklug στο greeklug.gr

Ένα συννημένο που δεν περιέχει κείμενο καθαρίστηκε...
Όνομα: btn_profile_bluetxt_80x15.png
Τύπος: image/png
Μέγεθος: 346 bytes
Desc: δεν είναι διαθέσιμο
Δικτυακός Τόπος: <http://lists.greeklug.gr/pipermail/greeklug/attachments/20151101/118f232b/attachment.png>
Ένα συννημένο που δεν περιέχει κείμενο καθαρίστηκε...
Όνομα: δεν είναι διαθέσιμο
Τύπος: image/png
Μέγεθος: 346 bytes
Desc: δεν είναι διαθέσιμο