[GreekLUG] LibreOffice: εξαγωγή PDF από odp αρχείο με password

Pavlos K. Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Κυρ 1 Νοε 2015 10:38:28 EET

Επισυνάπτω και τα αρχεία που ξέχασα προηγουμένως..

:-)

*Pavlos K. Ponos*

Account Manager at nlg GmbH
PhD Candidate at University of Macedonia

View Pavlos K. Ponos's profile on LinkedIn
<https://gr.linkedin.com/pub/pavlos-k-ponos/57/27/5b6>

My blog: https://howtothelinuxway.wordpress.com/

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Don't send me documents in the following formats: .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .ppt, .pptx
Instead, try and use Open Document formats: https://www.libreoffice.org
Save your money & use a Linux distro: http://distrowatch.com/
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

On 11/01/2015 09:25 AM, Pavlos K. Ponos wrote:
> Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα!
>
> Το πρόβλημα μου σχετίζεται με το LibreOffice και την εξαγωγή PDF από
> ένα .odp αρχείο.
> Έψαξα αρκετά στο google, εδώ <http://en.libreofficeforum.org/> και εδώ
> <https://bugs.documentfoundation.org//> αλλά δε μπόρεσα να πάρω καμία
> βοήθεια ή να βρω κάτι σχετικό. Η mailing list του LibreOffice εδώ
> <https://www.libreoffice.org/get-help/nabble/> δε βοηθάει και πολύ
> γιατί φορτώνει 1+ ώρα και στο τέλος δε βγάζει και τίποτα.
>
> Οπότε πάμε κατευθείαν στο πρόβλημά μου..
>
> Έχω ένα αρχείο .odp το όποιο θέλω να εξάγω ως PDF και να το
> [...]

Ένα συννημένο που δεν περιέχει κείμενο καθαρίστηκε...
Όνομα: btn_profile_bluetxt_80x15.png
Τύπος: image/png
Μέγεθος: 346 bytes
Desc: δεν είναι διαθέσιμο
Δικτυακός Τόπος: <http://lists.greeklug.gr/pipermail/greeklug/attachments/20151101/d19e17b0/attachment.png>
Ένα συννημένο που δεν περιέχει κείμενο καθαρίστηκε...
Όνομα: δεν είναι διαθέσιμο
Τύπος: image/png
Μέγεθος: 346 bytes
Desc: δεν είναι διαθέσιμο
Δικτυακός Τόπος: <http://lists.greeklug.gr/pipermail/greeklug/attachments/20151101/d19e17b0/attachment-0001.png>
Ένα ενσωματωμένο και με απροσδιόριστο σετ χαρακτήρων κείμενο καθαρίστηκε ...
Name: Data_Mining.pdf
Ένα συννημένο που δεν περιέχει κείμενο καθαρίστηκε...
Όνομα: Data_Mining.odp
Τύπος: application/vnd.oasis.opendocument.presentation
Μέγεθος: 42783 bytes
Desc: δεν είναι διαθέσιμο
Δικτυακός Τόπος: <http://lists.greeklug.gr/pipermail/greeklug/attachments/20151101/d19e17b0/attachment.odp>