[GreekLUG] ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ

mixasgr mixas.gre στο gmail.com
Τρί 24 Μαρ 2015 22:08:36 EET

Καλησπέρα Χρήστο,

από το μήνυμά σου καταλαβαίνω ότι ίσως έχεις μπερδευτεί σε σχέση με την
λίστα. Θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι το παρόν email που στέλνεις είναι η
δημόσια λίστα του GreekLUG για συζητήσεις, που το βλέπουν όλοι όσοι
είναι γραμμένοι εδώ και όχι κάποιος τεχνικός από κάποια εταιρία/υπηρεσία
κτλ.

Επίσης, δεν υπάρχει κάποιος από τον Σύλλογο που κάνει επισκέψεις σε
σπίτια. Καταλαβαίνω από τα προηγούμενα μηνύματά σου ότι μπορεί να έχεις
κάποιο ζήτημα στον υπολογιστή σου αλλά δεν υπάρχει η δυνατότητα να έρθει
κάποιος στο σπίτι σου.

Αν έχεις κάποιο ζήτημα που να θέλεις βοήθεια μπορείς να γράψεις εδώ τι
ακριβώς αντιμετωπίζεις. Αν σου είναι δύσκολο να το εξηγήσεις σε ένα
email, μπορείς να περάσεις από τον Σύλλογο ένα απόγευμα αν βρίσκεσαι
στην περιοχή.