[GreekLUG] Ημερολόγιο 2016

Michail Log. Liarmakopoulos mlliarm στο yahoo.com
Δευ 28 Δεκ 2015 14:04:08 EET

Πολύ ωραία κ τα δύο ! Μπράβο παιδιά!

Θα τυπώσω σίγουρα δύο !

Επίσης ήταν ευχάριστη έκπληξη που χρησιμοποιείτε το yandex disk. Νόμιζα πως ήμουν από τους λίγους «τρελούς» Έλληνες :D.

Καλή χρονιά !!!

---
Michail L. Liarmakopoulos, BSc, PgCert