[GreekLUG] H πόλη του Μονάχου εξετάζει την επιστροφή στα Windows μετά την αποτυχία του Linux

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Παρ 5 Σεπ 2014 20:26:25 EEST

ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟ.

http://osarena.net/latest-articles/dimos-monachou-to-be-linux-or-not-to-be-ke-akra-tou-tafou-siopi-mia-mikri-analisi.html

Στις 29 Αυγούστου 2014 - 10:53 π.μ., ο χρήστης kvisitor <kvisitor στο gnugr.org>
έγραψε: