[GreekLUG] usb mobile ZTE K4201-z and linux

Pavlos K. Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Τετ 8 Οκτ 2014 22:50:35 EEST

Επειδή πρόσφατα παιδευόμουν επί 3 μέρες σε παρόμοιο πρόβλημα
(εγκατάσταση debian πάνω σε προεγκατεστημένα windows), θα σου πρότεινα
να κάνεις απλά το εξής:
Όταν μπεις στο bios, άσε απλά ανοιχτό το UEFI, φόρτωσε το cd της
διανομής που θέλεις (δεν έχει σημασία αν είναι live ή όχι) και ΜΗΝ
σβήσεις το partition UEFI που έχει. Ακόμα κι αν το έκανες (ή σκοπεύεις
να το κάνει σβήνοντας ολοκληρωτικά τα windows) κάνε ένα partition UEFI
(~500MB) και όρισε αυτό ως bootable.
ΜΟΝΟ έτσι θα δουλέψει, στο γράφω φιλικά γιατί 3 μέρες έβγαλα τα μάτια
μου μέχρι να το βρω.

Παύλος

*Pavlos K. Ponos*

View Pavlos K. Ponos's profile on LinkedIn
<http://gr.linkedin.com/pub/pavlos-k-ponos/57/27/5b6>