[GreekLUG] Ανοιχτό σεμινάριο: Wikidata και πως οργανώνει η Wikipedia τα δεδομένα της

Konstantinos Stampoulis geraki στο geraki.gr
Δευ 24 Νοε 2014 12:45:37 EET

Καλημέρα,

να σας ενημερώσω ότι την Πέμπτη 27 Νοεμβρίου στις 19:00 κάνουμε με την
ομάδα OpenThessaloniki σεμινάριο με θέμα:

"Wikidata: Ας μάθουμε την δύναμη των δεδομένων της Wikipedia λίγο καλύτερα."

Πρόκειται για μια παρουσίαση επικεντρωμένη ιδιαίτερα στη συνεισφορά και
χρήση δεδομένων που παρουσιάζονται στη Βικιπαίδεια και αποθηκεύονται στα
Wikidata, διαφορετικό από το μελλοντικό σεμινάριο που προγραμματίζεται στην
Πυλαία.

Περισσότερες πληροφορίες:

   - http://www.openthessaloniki.org/2014/11/23/wikidata-seminar/
   - https://www.facebook.com/events/899810653384577/

Konstantinos Stampoulis
geraki στο geraki.gr
http://www.geraki.gr

----
Συνεισφέρετε στην Βικιπαίδεια. https://el.wikipedia.org
Φτιάξτε λογαριασμό στο Dropbox:  https://db.tt/G0jOavL
Οι παραπάνω απόψεις είναι προσωπικές και δεν εκφράζουν παρά μόνο εμένα. Το
μήνυμα θεωρείται εμπιστευτικό μόνο εάν το έχω ζητήσει ρητά, διαφορετικά
μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε οποιαδήποτε δημόσια συζήτηση. Δεν έχω
τίποτε να κρύψω. :-)