[GreekLUG] [Members] Σας αρέσουν τα κινητά της Samsung;;; Χμμμμ..... Ξανασκεφτείτε το (στα σοβαρά)!

Kostis Mousafiris kvisitor στο gnugr.org
Σαβ 1 Νοε 2014 21:45:04 EET

Μακάρι να ισχύει αυτή η εναλλακτική ανάγνωση της είδησης!
Εμένα, πάντως, επιτρέψτε μου να συνεχίσω να διατηρώ μια επιφύλαξη...
Εύχομαι τα καλύτερα σε όσους κάνουν αυτή την επιλογή.
Θα αναμείνω με ενδιαφέρον feedback και από άλλα sites για την
συγκεκριμένη είδηση.