[Greeklug] To Mozilla Foundation συμμαχεί με την Adobe (!!!) και το FSF τους τα χώνει...

Kostis Mousafiris kvisitor στο gnugr.org
Σαβ 17 Μάϊος 2014 20:45:28 EEST

Κατά την άποψή μου η εξέλιξη αυτή με τη Mozilla συνιστά μια ΠΟΛΥ άσχημη
εξέλιξη για όλο το Ελεύθερο Λογισμικό και την ιδέα περί Ανοικτού Διαδικτύου.
Το FSFE μας παροτρύνει να μπούμε στο παρακάτω link και να συνυπογράψουμε
μια προτυποποιημένη επιστολή προς τον CEO της Mozilla,
που θα του σταλεί μαζικά, για να κατανοήσει ότι ενδέχεται η Mozilla να
χάσει τελικά πολύ περισσότερους χρήστες μετά από αυτή την ενέργεια...
(αρκεί να βάλει ο καθένας όνομα, επίθετο,και email):
*http://www.defectivebydesign.org/no-drm-in-html5/*

Αν θέλετε, ρίξτε μια ματιά σε ένα πάρα πολύ κατατοπιστικό άρθρο του
Guardian: *Firefox’s adoption of closed-source DRM breaks my heart*
<http://www.theguardian.com/technology/2014/may/14/firefox-closed-source-drm-video-browser-cory-doctorow>