[Greeklug] [open-source] Μαζική αποστολή

Diakogiannis, Alexius Dionysius alexius.diakogiannis στο zenika.gr
Δευ 12 Μάϊος 2014 14:59:52 EEST

1. Δεν χρειάζεται έμμιστο προσωπικου του πελατιακου τόξου (πιο ξυλινη
γλωσσα πεθαινεις) για να στείλεις σωστα ενα mail

2. Μολις διαβασα το προγραμμα σας (αυτο που εχετε αναρτήσει στο site σας)
και δεν λεει τιποτα γι΄αυτα που λες οότε τα εκλαμβάνω όλα ως θα θα θα θα
(gimee votes) θα θα θα

3. Ολοι εχουμε χρησημοποιησει τα "ορια" των λιστων για να περασουμε κατι,
δεν το περναμε και σαν φυσιολογικο ή εστω βάζουμε ένα OFF-TOPIC

Φιλικα,
Αλεξιος

*Alexius Dionysius Diakogiannis *

*IT Strategist / CEO & Founder*

*t:*   +30 2102835550
*f:*  +30 2102835536
*m:* +30 6936160240
*e:* alexius.diakogiannis στο zenika.gr
*w:* http://www.zenika.gr
*Think Before You Print This Email*

*This message contains confidential information. Unless you are the
intended recipient or his/her authorized agent, please notify the sender by
return e-mail and remove the original message. Any reproduction,
distribution, dissemination, modification of this message is strictly
prohibited. E-mail transmission cannot be guaranteed to be secure or
error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed,
arrive late or incomplete, or contain viruses.*