[Greeklug] Επέτειο για τα 10 χρόνια του Arduino

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Δευ 24 Μαρ 2014 13:40:42 EET

Καλησπέρα,
Άμεσα δεν νομίζω ότι υπάρχει, άλλα παρουσίαση θα καταγραφεί σε βίντεο,
και όσο γίνεται ποιο σύντομα θα ανέβει στο κανάλη μας στο Youtube.

Στις 24/03/2014 09:40 πμ, ο/η Leonidas Liakos έγραψε: