[Greeklug] Workshop: Kdenlive & Audacity, Επεξεργασία βίντεο και ήχου σε Linux

Konstantinos Boukouvalas boukouvalas στο gnugr.org
Πεμ 10 Ιουλ 2014 10:40:02 EEST

Παύλε καλησπέρα,

Η μικρή μου εμπειρία στο διαδίκτυο, μου λέει οτι οι συζητήσεις στις
ηλεκτρονικές λίστες ταχυδρομείου-fora κλπ λόγω της απρόσωπης φύσης τους
ορισμένες φορές δημιουργούν περισσότερα προβλήματα από αυτά που προσπαθούν
να λύσουν.

Τώρα που είναι καλοκαίρι ίσως βρεθεί λίγος χρόνος για να κάνεις μια
επίσκεψη από το Εργαστήριο GNU/Linux Θεσσαλονίκης - Δημοτικό Κέντρο
Πληροφορικής & Ελεύθερου Λογισμικού - Έδρα του GREEKLUG.

Πιστεύω οτι θα ήταν μια καλοδεχούμενος ένας κατάλογος τύπου crash test του
συλλόγου με σφάλματα-παραλείψεις-αστοχίες που όπως τόνισε ο Κώστας
Μουσαφείρης, δεν είναι επειδή βαριόμαστε ή δεν έχουμε σκεφτεί κάτι, αλλά
επειδή πραγματικά δε προλαβαίνουμε.

Όσον αφορά τα βίντεο συγκεκριμένα, όσον αφορά το uploading, πρόκειται για
μια επίπονη διαδικασία. Επίσης στόχος πριν από έξι μήνες ήταν και η χρήση
του Youtube live μέσω hangout και post event λόγω παραμονής του video
online αλλά υπήρξε πρόβλημα με το όνομα της παρουσίας του greeklug στα
προϊόντα της Google το οποίο δεν έχει λυθεί ακόμα. Οι servers από την άλλη
είναι κάποιων περιορισμένων δυνατοτήτων και αν ανεβάζαμε όλα τα βίντεο όλων
των εκδηλώσεων θα είχαμε πραγματικά πρόβλημα χώρου...

Μια λύση που έχει προταθεί είναι μέσω yandex αλλά δε ξέρω τι γίνεται με τη
πρόοδο της υλοποίησής της, νομίζω είναι σε αρχικό στάδιο.

Εν πάσει περιπτώσει, είσαι καλεσμένος να συζητήσουμε οποιαδήποτε πρόταση
έχεις γι' αυτό ή και άλλα θέματα από κοντά. Το brainstorming είναι η
δημιουργικότερη διαδικασία.

Kindest Regards

GREEKLUG Member

K. E. BOUKOUVALAS