[Greeklug] Workshop: Kdenlive & Audacity, Επεξεργασία βίντεο και ήχου σε Linux

Pavlos K. Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Δευ 7 Ιουλ 2014 23:13:19 EEST

Καλησπέρα,
Είχα θίξει και στο παρελθόν το θέμα αλλά το ξανακάνω: υπάρχει δυνατότητα
να αποστέλνεται σε όλα τα μέλη της λίστας το υλικό απ' τις παρουσιάσεις
που γίνονται στον σύλλογο; Αν όχι όλο το podcast της παρουσίασης αλλά
τουλάχιστον οι διαφάνειες.
Νομίζω ότι αυτό θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για όσους δεν μπορούν να
παρευρεθούν σε παρουσιάσεις που τους ενδιαφέρουν, όπως αυτή εδώ ή αυτή
για το latex που είχα ζητήσει παλιότερα αλλά ποτέ δεν έλαβα απάντηση.
Ευχαριστώ,
Παύλος

*Pavlos K. Ponos*

View Pavlos K. Ponos's profile on LinkedIn
<http://gr.linkedin.com/pub/pavlos-k-ponos/57/27/5b6>