[Greeklug] Πως μια Ελληνική επιχείρηση ξεκίνησε και λειτουργεί με ΕΛ/ΛΑΚ

Leonidas Liakos leonidas_liakos στο yahoo.gr
Παρ 24 Ιαν 2014 20:50:48 EET

Όταν λες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις τι εννοείς;
Υπάρχουν μικρές επιχειρήσεις που κόβουν πάνω από 1000 τιμολόγια/έτος.
Με το χέρι γίνεται αλλά δεν εξασφαλίζεις ταχύτητα και δεν αποφεύγεις
λάθη, ούτε κρατάς εύκολα στατιστική.
Συν ότι θα έρθει η στιγμή που το κράτος θα τα θέλει όλα ψηφιακά για
καλύτερο έλεγχο και άμεση απόδοση φόρων προς αυτό.
Πιστεύω ότι σε αυτό το κομμάτι και για τα ελληνικά δεδομένα το FOSS έχει
μεγάλες ανεπάρκειες. Αλλά θα ωριμάσουν και εδώ οι συνθήκες.
Λ.Λ.

Στις 24/1/2014 6:45 μμ, ο/η SOKRATES ARGYRIOU έγραψε: