[Greeklug] Πως μια Ελληνική επιχείρηση ξεκίνησε και λειτουργεί με ΕΛ/ΛΑΚ

Kanna akrassa στο gmail.com
Παρ 24 Ιαν 2014 12:03:18 EET

Μπράβο σας!

Σελίμ πολύ ενδιαφέρουσα η προσέγγιση, ευχαριστούμε, νομίζω ότι όλο και
κάπου θα χρειαστεί αυτό το πινακάκι ειδικά... ;-)

Θα είχε επίσης ενδιαφέρον να δούμε την ίδια εταιρεία και μετά από κανά
χρόνο λειτουργίας... ελπίζω να μπορέσεις να κάνεις ένα άρθρο με τα
μακροπρόθεσμα οφέλη ή τυχόν προβλήματα που μπορεί να αντιμετώπισαν με τη
χρήση ΕΛ/ΛΑΚ.

Δεν ξέρω κατά πόσο η "έρευνα για την ικανοποίηση πελατών" είναι μέσα
στους στόχους της εταιρείας σας, πιστεύω όμως ότι ειδικά η ελληνική
αγορά και η ελληνική ΕΛ/ΛΑΚ κοινότητα έχει ανάγκη από τέτοια στοιχεία.

:-)
καν